Monday, December 10, 2012

Hari Keluarga Hj. Muhammad Shamsuddin tahun 2012




Pada 7 Disember 2012 kami sekeluarga telah pergi ke Sibu untuk menghadiri Majlis Hari Keluarga Hj. Muhammad Shamsuddin. Pelbagai aktiviti telah dijalankan amtaranya bowling dan melukis pada malam 7 Disember 2012, ziarah kubur, kenduri arwah nenda Hudaidah, futsal dan makan malam pada 8 Disember 2012. Terdapat 8 keluarga yang menyertai antaranya keluarga JASA (Hafiz AF7 salah satu ahli keluarga), Keluarga Hudaidah (saya salah seorang ahlinya), keluarga Majidi ( ada penyanyi lama bintang RTM iaitu Kasim Majidi ahli keluarganya), Keluarga Hamdi (Dari Brunei) dll. Jumlah yang hadir lebih 400 orang yang diadakan di RH Hotel Sibu.
Banyak perkara menarik berlaku antaranya Baby Jazmina memenangi salah satu dari tiga grand prize cabutan bertuah, futsal memenangi tempat kedua yang mana saya juga mampu menghasilkan satu gol. Saya mengambil bahagian dalam acara bowling dimana berjaya menjatuhkan 264 pin bagi 3 game tak ada nombor pun dan juga futsal. Dina dan baby ambil bahagian dalan acara mewarna.
Dijangkakan tahun 2015 akan diadakan hari keluarga seterusnya. Keluarga Hudaidah (Huda) mengenakan warna kuning sebagai warna rasmi. Bertuah rasanya dapat menyertai majlis yang meriah ini.

*** Cuti sakan tahun ni

No comments:

Post a Comment